torsdag 9 juni 2016

Tillbaka igen




Hej. Jag har inte skrivit sedan december förra året... Sorry för det! nu är jag tillbaka och ska börja blogga igen    :D    Vet inte vad jag ska skriva om men igår blev jag klar med allt fiske i hela jorvik!
Det som jag kämpat med i månader, men nu är det över som tur är. jag skulle fånga en mört stod det, han heter mr evil. men när jag kom till fiskeplatsen så var det en stor haj som simmade runt i vattnet. jag lyckades fånga den tillslut iallafall.

Här kommer lite uppdatering om det som ni missat:


jag har 10 hästar. 8 av dem är i lvl 15, det är kvar en tinker i lvl 7 och en welshponny i lvl 9.

Olympia har gått upp i lvl 18. XD

fisket är klart- som ni redan vet.

Jag har bestämt mig för att gå upp i statusen ``beundrad´´ med Bobcats.

Har inte en enda värdekod kvar att skriva in.   :(

I onsdags kom det urhästar till jorvik för 399 starcoins. Vill så gärna ha den svarta med lite rött här och var, den var så söt. tyvärr stannar de bara i en vecka alltså till nästa onsdag. Då kommer jag ha 396 starcoins och alltså inte råd med en urhäst. (suck...)

Nu när jag blivit beundrad med jorviks fiskeklubb vet jag inte vad jag ska göra på sso förutom bobcats då. Kanske levla min welshponny till lvl 15 så jag bara har en kvar att levla. Jag tror jag ska göra det.



                                                  KLICKA HÄR för information om urhästarna.




Ha en bra dag, själv har jag... SOMMARLOV!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Detta är jag på sommaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar